Kosz dwukomorowy. Simplehuman


Producent: Simplehuman Symbol: LDCW1470
399,00 
Towar chwilowo niedostępny.

Prawo odstąpienia od umowy

1. Inofrmujemy iż może Pani / Pan odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie lub przesyłając zwrotnie zakupiony ówczesnie w sklepie produkt na adres sklepu w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionych rzeczy. W razie odstąpienia od umowy  umowa jest uważana za niezawartą a Pani / Pan jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły ulega zwrotwi w stanie nie zmienionym chyba że zmiana była konieczna w granicach zwyklego zarządu
2. Zwrot należnej Kupującemu kwoty, zostanie dokonany przelewem bankowym, na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego, nie później niż w terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy.
3. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki zwrotnej.

* formularze zwrotu oraz reklamacji dostępne są na dole strony w zakładce "Obsługa Klienta->Wymiany i zwroty".
--------------------------
Reklamacja i Rękojmia

1. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuję prawo do reklamacji.
2. Produkty oferowane w sklepie są nowe i są objęte 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsumnet zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
3. Formularz reklamacyjny jest do pobrania w zakładce "Vademecum klienta" na stronie sklepu internetowego {sklep}
4. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@polskaporcelana.pl lub pisemnie na adres: Dziekanów Leśny, ul. Miła 52a, 05-092 Łomianki lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem: Dziekanów Leśny, ul. Miła 52a, 05-092 Łomianki.
5. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta
W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności:
a. imię i nazwisko,
b. numer zamówienia
c. opis niezgodności towaru z umową,
d. datę zakupu,
e. adres e-mail do kontaktów, o ile Konsument go posiada.
8. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć wypełniony przez kuriera oryginał "Protokołu szkody", który potwierdza uszkodzenie, o ile Konsument znajduje się w jego posiadaniu.
9. Podanie informacji, określonych w ust. 4 powyżej, będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
10. Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzi na wskazany przez Konsumenta adres e-mail otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego, o ile adres taki otrzyma wcześniej od Konsumenta.
11. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres Hurtowni Porcelany.
12. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną. Brak czytelnego oznaczenia przesyłki reklamacyjnej znacząco utrudnia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i może opóźnić rozpatrzenie sprawy.
13. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje pisemne stanowisko Sprzedawcy.
14. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, wynikających z niezgodności towaru z umową, przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93).
15. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z zamówieniem, możesz się z nami skontaktować odpowiadając na tego maila lub dzwoniąc na numer 22 751 24 53.

 

Koszt przesyłek kuriersko - pocztowych

 

 Waga        UPS     przedpłata UPS pobranie   Poczta 48   przedpłata    Poczta 48  pobranie   Poczta 24  przedpłata   Poczta 24  pobranie
 1-5 kg 26 zł 29 zl 15,5 zł 17 zł 17 zł 21 zł
6-10 kg 28 zł 31 zł 20,5 zł 24,5 zł 22 zł 26 zl
11-20 kg 30 zł 34 zł 25,5 zł 29,5 zł 27 zł 31 zł
21-30 kg 33,5 zł 37 zł -brak- -brak- -brak- -brak-
31-50 kg 40 zł 47 zł -brak- -brak- -brak- -brak-
51-55 kg 65 zł 68 zł -brak- -brak- -brak- -brak-
56-60 kg 68 zł 73 zł -brak- -brak- -brak- -brak-
61-65 kg 70 zł 77 zł -brak- -brak- -brak- -brak-
66-70 kg 75 zł 83 zł -brak- -brak- -brak- -brak-

 

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Niewielki lecz pojemny dwukomorowy kosz do segregowania

Kompaktowy rozmiar, smukły kształt - idealny do hoteli i biur

Elegancki, otwarty pojemnik z dużymi, wygodnymi  otworami doskonale sprawdzi się jako kosz "pod biurko".

Wyposażony w dwa wewnętrzne, plastikowe wiaderka (o pojemności 10 litrów każde) do segregowania śmieci: jedno, oznaczone kolorem niebieskim, może służyć jako pojemnik na odpadki organiczne, drugie, czarne - na odpadki suche.

Zdejmowana pokrywa ze stali nierdzewnej umożliwia szybką i łatwą wymianę worków oraz ułatwia dokładne czyszczenie wnętrza kosza. Pokrywa doskonale maskuje krawędzie worków, dzięki czemu kosz zawsze wygląda czysto i schludnie.
Wymiary: 22 x 38.6 x 42.5 cm (szer. x wys. x dł) pojemność: 2x10L

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Podobne produkty