FAQ

  • Czy zamówiona przeze mnie porcelana dotrze w stanie nienaruszonym?
    - przykładamy szczególną uwage do należytego zabezpieczenia paczki na czas podróży do Twoich drzwi. W tym celu korzystamy z wszelkiego rodzaju przekładek kartonowych i piankowych. Ponadto każda z wysyłanych przez nas paczek jest dodatkowo zabezpieczana z zewnątrz ochronną warstwą pianek amortyzujących o grubości od 2,5 cm do 5 cm. Wszystkie paczki nadawane firmą kurierską UPS są dodatkowo ubezpieczone.
  • Czy domawiana przeze mnie porcelana bedzie taka sama, jak ta którą kupiłam/em kilka lat wcześniej?
     
    - w zdecydowanej większości będzie ona identyczna jak ta zakupiona wcześniej, nie mniej czasem mogą pojawić się pewne różnice np. w odcieniu lub  grubości lecz są to sytuacje marginalne.
  • W jakim gatunku jakościowym jest oferowana porcelana?
    -
    Sprzedawana przez nas porcelana jest w gatunku standart, co oznacza iż jest to mix gatunku pierwszego i drugiego. Oczywiście przed wysyłką każdy z produktów przechodzi przez kontrolę jakościową i w razie potrzeby jest wymieniany na przedmiot wolny od wad.
  • A co jeśli zamówiona porcelana nie odpowiada moim oczekiwaniom?
    - Zgodnie z obowiązującą Ustawą dotyczącą Ochrony i Praw Konsumenta, mają Państwo 14 dni na zwrot zakupionych produktów bez podania konkretnej przyczyny zwrotu.
  • Jaki jest numer konta bankowego polskaporcelana.pl?
    Hurtownia Porcelany Sp.J.
    05-092 Łomianki
    ul. Miła 52a
    mbank: 10 1140 2004 0000 3802 5017 6274
  • W jaki sposób mogę zaplacić za zamówienie?
    W zależności od Państwa wygody opłatę za zamówienie można uiścić na kilka sposobów:
    - tradycyjny przelew bankowy
    - płatnośc on-line PayU
    - przelew bankowy na podstawie wystawionej faktury proforma
    - gotówką przy odbiorze zamówienia u kuriera lub listonosza
    - kartą płatniczą lub kredytową w przypadku odbioru osobistego w hurtowni.

 

Jesteśmy w garstce nielicznych sklepów internetowych, które posiadają własne stany magazynowe, co nie pozostaje bez znaczenia dla szybkości realizacji Państwa zamówień.

W znakomitej większości realizacja zamówień (w zależności od zaznaczonej formy płatności) trwa nie dłużej niż 48 godzin - oznacza to w praktyce, iż składając zamówienie np. w poniedziałek, już w we wtorek lub środę będziemy mogli cieszyć się z nabytych w naszym sklepie internetowym dóbr. Jakkolwiek jak od wszystkich reguł także i tu niestety istnieją pewne wyjątki - mimo przykładania szczególnej uwagi do utrzymywania ciągłości stanów magazynowych, może zdarzyć się sytuacja tego typu, iż zamówiony przez Państwa przedmiot w danym momencie nie jest dostępny w magazynie naszego sklepu, magazynie producenta lub importera. W takich przypadkach obsługa naszego sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji - w informacji zostanie podany przybliżony czas realizacji kompletnego zamówienia, lub spróbujemy doradzić przedmiot najbardziej zbliżony do zamawianego.

BY PACZKA DOSZŁA JAK NAJSZYBCIEJ:

Wbrew pozorom nie tylko wybór firmy kurierskiej jako spedytora zapewnia szybką realizacje zamówienia. Należy pamiętać, iż wybrana przez Państwa forma płatności również wpływa na czas realizacji zamówienia, w szczególności mowa tu o formie płatności "przedpłata na konto". Informacja z numerem konta zostaje wysłana do Państwa dopiero po skompletowaniu całego zamówienia, co zajmuje stosunkowo nie wiele czasu, natomiast z wysyłką paczki musimy się wstrzymać do czasu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, co w niektórych przypadkach trwa nawet 24 godziny od zlecenia przelewu z Państwa konta.

Reasumując: "przedpłata na konto" oznacza oszczędność na kosztach przesyłki, natomiast wiąże się z dłuższym okresem oczekiwania na przesyłkę.

Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku zaznaczenia formy płatności "płatność elektroniczna - płatności.pl" - z tą różnicą, iż po skompletowaniu zamówienia wysyłany jest na Państwa skrzynkę mailową link do portalu PayU

Wówczas po kliknięciu na link zostają Państwo przekierowani na stronę portalu, na której należy dokonać płatności postępując zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie. Różnica polega na tym, iż w momencie dokonania płatności administrator naszego sklepu zostaje poinformowany przez portal, iż dana płatność, do konkretnego zamówienia została właśnie zrealizowana, co jest dla nas jednoznaczne z zaksięgowaniem przelewu.

Z powyższego opisu wynika jednoznacznie, iż w przypadku gdy zależy nam na jak najszybszej realizacji zamówienia należy wybrać opcję wysyłki kurierskiej "pobranie" z nieznacznie droższą usługą. Wówczas płatność za zamówienie zostanie dokonana gotówką u kuriera podczas odbioru paczki.

ZAKUPY NA RATY: SANTANDER CONSUMER BANK

W celu zwiększenia atrakcyjności naszej oferty wprowadziliśmy równieŻ możliwość zakupów z obsługą ratalną. Transakcja jest obsługiwana przez spółkę akcyjną Żagiel, za pomocą panelu e-raty przystosowanego specjalnie do zakupów w sieci, zapewniającą nam szybki i klarowanym przekaz informacji na lini: klient ->sklep internetowy ->kredytodawca.

Na stronie każdego produktu, którego cena przekracza 100 zł brutto został umieszczony kalkulator rat, na podstawie, którego w bezproblemowy sposób mogą Państwo obliczyć wysokość miesięcznej raty. Podana przez kalkulator kwota może ulec nieznacznej korekcie z racji wybranej przez Państwa ilości rat, oraz wysokości wpłaty własnej - jeśli na takową się Państwo zdecydują. Zwracamy również uwagę, iż system sprzedaży ratalnej nie obejmuje kosztów przesyłki, które będą musiały zostać uregulowane podczas odbioru paczki u kuriera.

 

KWESTIA BEZPIECZEŃSTWA...

W przypadku zakupów on-line łańcuch procesów, które muszą zostać spełnione zanim doczekamy się wyczekiwanego towaru jest dużo dłuższy niż przypadku tradycyjnych zakupów. Jednym z ogniw tegoż łańcucha jest przesyłka kurierska/pocztowa, co do której wielu klientów ma dość duże obawy - trudno się zresztą temu dziwić biorąc pod uwagę specyfikę sprzedawanego przez nasz sklep towaru.

Użyte do zabezpieczenia paczek materiały mają grubość od 3 do 6 cm, ponadto ich struktura idealnie amortyzuje ewentualne uderzenia mające miejsce podczas transportu. Dodatkowo każdy przedmiot w paczce jest odseparowany od drugiego za pomocą miękkiej maty lub przekładki kartonowej. Dzięki tego typu zabezpieczeniom udało się nam praktycznie do zera wyeliminować ryzyko stłuczek podczas transportu. Nie mniej prosimy również pamiętać, iż każda spedytowana paczka firmą kurierską UPS, jest w sposób widoczny i jednoznaczny oznakowana "UWAGA SZKŁO", a dbałości dopełnia fakt, iż paczki kurierskie są ubezpieczone na 100% swojej wartości.